Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 14.12.2017, 07:24

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 65
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка керівника гуртка

                                     Із досвіду роботи ЦРД №18

https://drive.google.com/file/d/0BztKuCBnj4kMMEdhd2FuOVRWSFE/view?usp=sharing

Восьмий рік поспіль педагогічний колектив нашого закладу реалізує одне із пріоритетних завдань Базового компонента дошкільної освіти – розвиток творчих здібностей дошкільника засобами студійно-гурткової роботи. Адже проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна. Студійно-гурткова робота в нашому дошкільному закладі є самостійною додатковою формою освітнього процессу, постійно створює  належні матеріальні умови та  відповідне кадрове забезпечення для організації результативної роботи  гуртків.

 Мета гуртків:

  • забезпечення сприятливих умов для задоволення потреб кожного малюка у творчій активності в різних видах діяльності;
  • створення умов для емоційного благополуччя дитини в процесі спільної діяльності та спілкування: дитина – дитина, дитина – педагог, дитина – батьки;
  • розвиток творчих здібностей  дітей дошкільного віку на заняттях  у зображувальній  студії, кімкаті казки, музичному та спортивному залах.
  • формування інтересу і любов до художнього слова дітей дошкільного віку через вдосконалення різноманітних форм усного мовлення;
  • конструктивна взаємодія з сім'єю для забезпечення творчого розвитку дитини-дошкільника.

Організація студійно-гурткової роботи у ЦРД умовно розподілена  за такими  напрямками:

художньо-естетичний:

хореографічний гурток «Усмішка» /хореограф Ярошенко О.П./

музичний  гурток «Веселий оркестр» /музичний керівник Шопіна М. А./      

гурток образотворчої діяльності «Чарівні пальчики» /керівник гуртка Миронова А. П./https://drive.google.com/file/d/0BztKuCBnj4kMRWg5Vmw5aTg0OEU/view?usp=sharing

гурток «Бісероплетіння» / вихователь Пашинська Н. В./

гурток « Умілі рученята» /керівник гуртка Яненко Т. В./

гурток «Квілінг» » /керівник гуртка Яненко Т. В./

гурток «Оригамі» /керівник гуртка Яненко Т. В./

креативно-мовленнєвий:

студія англійської мови  /вчитель англійської мови Нєфьодова М. П./

фізкультурно-оздоровчий:

спортивна секція «Волейбол» / інструктор з фізкультури ВигівськаО. П./,

гурток «Хатха-йога для діток» /вихователь Єгорова Ю. Г./

природничо-екологічний:

гурток «Дослідники» /керівник гуртка Яненко Т. В./

На початку навчального року, на загальних батьківських зборах розглядається питання розвитку творчих здібностей та обдарувань дошкільнят  засобами студійно-гурткової роботи.  В діагностичний період, педагоги аналізують індивідуальні особливості кожної дитини, виявляють здібних  дітей.

         Завідуюча закладу видає наказ  про функціювання необхідних гуртків, студій, секцій, затверджуються графіки роботи гуртків та погоджуються  методичним кабінетом відділу освіти міста.

Ефективність студійно-гурткової роботи  значною мірою зумовлюється належним програмово-методичним забезпеченням. Робота гуртків та студій будується за авторськими програмами, які складені керівниками гуртків, вихователями  на основі власних доробків та передового педагогічного досвіду роботи педагогів-новаторів. Дані програми є варіативною частиною до програми розвитку дитини «Українське дошкілля», програми художньо-естетичного розвитку «Радість творчості», програмою та навчально-методичним забезпеченням хореографічної діяльності дітей від 3 до 7 років «Дитяча хореографія» (автор Шевчук А.С.), схваленою рішенням предметної комісії з дошкільної педагогіки і психології  Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (протокол № 1 від 13 березня 2008 року);

Керівниками гуртків розроблені перспективні та календарні плани гурткової діяльності для дітей молодшого та старшого дошкільного віку, які  схвалені педагогічною радою та затверджені завідувачем закладу. Курс занять розрахований на 8 місяців (з вересня  по травень). Заняття проводяться двічі на тиждень по 20 - 25 хвилин, у другу половину дня, відповідно до вікових можливостей дітей.

Активною формою заохочення дітей на заняттях гуртка служить схвалення їхніх дій, увага до суджень, терпіння в очікуванні результату. Особистісно-орієнтований підхід до дитини на заняттях, установка на активізацію його досвіду допомагає в розкритті творчого потенціалу. У вирішенні проблеми педагоги не нав'язують свої думки дітям, а беруть участь у спільному пошуку істини, вибудовуючи діалог і підводячи кожного учасника організованої пізнавальної діяльності до самостійних дій, до емоційного співпереживання, до висловлення своїх думок.

         Розклад занять складено без порушень послідовності і тривалості обов’язкових режимних процесів (прийом їжі, прогулянка на свіжому повітрі та сон),  у межах гранично допустимого навантаження дитини. Керівник гуртка, послуговуючись робочою програмою, складає пер­спективний та календарний плани гурткової діяльності. Перспективний план (сітка гурткових занять) розробляється зазвичай на місяць (можна й на квартал, півріччя, навчальний рік). У ньому зазначаються дати про­ведення, тематика й основна мета занять. Календарно-тематичний план містить розробки занять на 1—2 тижні (з орієнтовного розрахунку — два заняття щотижня). Зазначаються тема, програмові завдання, обладнання, матеріали, атрибути та методи і прийоми (перелік обов'язкової документації керівника гуртка згідно «Інструкції про діловодство в ДНЗ», затвердженої  постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1242)

Проведення гурткової роботи здійснюється у другій половині дня (до вечері) - у час, відведений для ігор та самостійної художньої діяльності дітей, досягненню вищої результативності, максимальному виявленню природних нахилів, дієвішому особистісно орієнтованому підходу до творчого розвитку кожної дитини сприяє оптимальна наповнюваність гурткових груп –  1-12 дітей  на одному занятті.

Особливої уваги потребує складання загального розкладу гурткових занять по дошкільному навчальному закладу.В розкладі гуртків  узгоджуються заняття гуртків різних профільних напрямів для дітей різних вікових груп. Наявність такого розкладу дає змогу раціонально спланувати використання приміщень, відведених під гурткову роботу, а також не дублювати в гурткових заняттях ті види діяльності, на яких базувалися навчальні заняття першої половини дня (якщо зранку проводилися заняття з образотворчої діяльності, з фізичної культури, то недоцільно планувати для дітей цієї групи гурткову роботу аналогічного спрямування того самого дня).

Організовуючи гуртки, педагоги уникають надмірних навантажень на дитину. Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує встановлених норм для навчальних занять, достатнім є відвідування дитиною одного гуртка на день. А отже, не потрібно записувати її більше ніж до двох гуртків. Тому педагоги й практичні психологи дошкільного закладу своєчасно та кваліфіковано проводять роз'яснювальну роботу з батьками.

Систематично здійснюється моніторинг ЗУН дітей; вихователі, керівники гуртків, що проводять гурткову роботу, визначають компетентність дітей відповідно до програмових вимог. Питання результативності роботи гуртків заслуховуються на засіданнях педагогічної ради, на оперативних та методичних нарадах в дошкільному закладі.

Методична робота з педагогами, які є керівниками гуртків, визначена у річному плані роботи дошкільного закладу та річному плані роботи  і включає надання практичної допомоги в підготовці та проведенні освітнього процесу з дітьми, забезпечення методичної підтримки щодо реалізації педагогічних ініціатив, інформування про нормативні документи в галузі дошкільної освіти, систематичний аналіз освітнього процесу, динаміки змін у розвитку дітей, професійної компетентності педагогів.

В методичному кабінеті створено фонд нормативно-правових, інструктивно-методичних документів, методичної літератури, методичних рекомендацій,оформлено інформаційні папки щодо організації гуркової роботи.

Гурткова робота в нашому дошкільному закладі стала невід'ємною частиною освітнього процесу.

Перевірка та аналіз роботи показують, що простежується розвивальний характер предметно-мовленнєвого середовища у всіх вікових групах, при облаштуванні предметно-розвивального середовища всі педагоги враховують такі принципи:

- діяльнісно-віковий підхваріативність;
- поєднання традиційних і новітніх технологій;
- забезпечення комфортності, функціональної надійності та безпеки;

- забезпечення естетичних і гігієнічних показників;

          В Центрі розвитку дитини облаштовані постійно діючі виставки дитячих малюнків, спільних робіт батьків і дітей, дітей і вихователів, фотовиставки, які є гордістю та результатом роботи закладу. 

           Кредо керівників гуртків: "Кожна дитина має свої здібності. Головне завдання педагога - їх розкрити. Лише твочий педагог може виховати творчу особистість".

           Наша мета – виховати гармонійного та повноцінного малюка, впевненого в собі, що вміє любити і поважати, відчуває світ, людей і себе в цьому світі, здатного бачити прекрасне, творити і мріяти. Шлях до мети нескінченний, тому що не існує універсального способу виховання, застосовного до всіх дітей, бо діти - це безліч індивідуальностей, не схожих один на одного, котрі  по-різному сприймають і відчувають світ. Ми робимо все, залежне від нас, для того, щоб прекрасні й неповторні душі наших малюків, подібно квітам, розкрилися назустріч сонцю і наповнилися теплом і світлом.

Студійно-гурткова робота дарує нашим вихованцям багато яскравих, незабутніх вражень. Радісні переживання піднімають життєвий тонус, підтримують бадьорий настрій дорослих і дітей, спонукають їх на змістовну пізнавальну діяльність. Дитина починає цінувати прекрасне, а, відчуваючи повагу до себе, як рівного, поступово розкривається, і починає творити.

 

Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Останнє додане
[20.02.2014][Мої статті]
Зустріч із воїнами АТО (0)
[19.06.2014][Мої статті]
Випускний бал у Центрі розвитку дитини №18 (0)
[03.03.2017][Мої статті]
Фестиваль педагогічної майстерності "Дитина замовляє розвиток" (0)
[19.05.2017][Мої статті]
"ЗЕЛЕНИЙ ВОГНИК" ЗАПРОШУЄ ДО ГРИ (0)
[27.11.2017][Мої статті]
Місячник знань дітьми правил безпеки життєдіяльності (0)

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz